کارورزی

ساخت وبلاگ

حفاظ آهني ديوار

حفاظ آهني ديوار چيست؟
زماني که مي گوييم حفاظ آهني در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند.

به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما  و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ آهني نسبت مي دهند.

شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد.

در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا کنيم. 

 

درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد.

در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است.

به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که با  چهار چوب که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است.

اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد استفاده حفاظ آهني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت مکان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مکان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود.

البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ آهني از سايرين مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد.

علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد.

پيشنهاد ما به شما اين است که امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد.

حفاظ شاخ گوزني ديوار

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند که توسط افرادي جوش داده ميشوند که در اين زمينه متبحر اند.

اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند.

حفاظ شاخ گوزني يک ظاهر زيباي دارد که به سر ديوار ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراکم و همچنين تيز بودن باعث مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

حفاظ آهني بوته اي ديوار

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است.

شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود.

اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

حفاظ نيزار ديوار

يکي ديگر از انواع حفاظ آهني، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست.

نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

حفاظ ليليوم ديوار

انواع بسيار ديگري از حفاظ آهني نيز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبيعت است.

در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست.

از نظر امنيتي مي توان گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد.

اين نوع حفاظ آهني معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از جمله آنها ميتوان به امکان گسترش از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي کند.

مزيت استفاده از حفاظ آهني ديوار

حفاظ آهني اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با استفاده از آن ها امنيت را براي ساختمان خود تا حد زيادي برآورده کنيد.

اين نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک مي کنند تا با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد.

استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يکي از آسان ترين و بهترين راه هايي است که ميتوان توسط آن امنيت خانه خود را حفظ کنيد.
اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار خوبي به ساختمان شما مي دهند، به شما اين اجازه را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و هزينه هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد.

با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين زمينه استفاده از دوربين مداربسته است اما همچنان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما مانند خريد يک حفاظ آهني نخواهد بود و امنيت را تا حد زياد براي شما برطرف نخواهد کرد.

براي اطلاع بيشتر از انواع  حفاظ آکاردئوني  با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

09123649705

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,آهنی,دیوار, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 227 تاريخ : چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت: 13:07

فلومتر آب

يک فلومتر آب يک ابزاري است که قادر به اندازه گيري ميزان عبور آب از طريق يک لوله است. تکنولوژي هاي مختلف براي اندازه گيري فلو اب طراحي شده اند که  بسته به برنامه هاي اندازه گيري آب، شرايط بودجه و الزامات تعمير و نگهداري مي توان از ميان انها انتخاب کرد. هر کدام از اين نوع فلومتر آب داراي يک اصل منحصر به فرد ازنظر عملکرد مي باشد و داراي مزاياي استفاده مي باشند که در انتخاب فلومتر براي اب تاثير مي گذارند.

سوال اين است که براي آب چند نوع فلومتر مي توان مورد استفاده قرار بگيرند؟

چهار نوع اصلي براي اندازه گيري فلو آب وجود دارد.فلومتر مکانيکي (توربين)، فلومتر اولتراسونيک، فلومتر ورتکس و يا فلومتر مغناطيسي (الکترومغناطيسي يا مگنتيکي ).

و حالا چهار فلومتر که مي توان فلو اب را اندازه گيري کند را نام مي بريم .

 

فلومتر مکانيکي(توربين)

فلومتر هاي مکانيکي (توربين) يکي از رايج ترين و مقرون به صرفه ترين فلومتر براي اب هستند که اندازه گيري فلو اب را از طريق چرخش توربين انجام ميدهد. اساس اندازه گيري جريان سرعت سيال داخل لوله مي باشد و جريان عبوري اب با جريان حجمي اب متناسب است.

از معايب فلومتر توربيني براي اندازه گيري اب اين است که اگر اب کثيف باشد و يا ذرات بزرگتر در آب معلق باشند باعث گرفته شدن توربين مي شود که منجر به افزايش هزينه هاي تعمير ونگهداري مي شوند .از ديگر معايب فلومتر توربيني اين است که در دبي هاي پايين خوب کار نمي کند.

 

فلومتر ورتکس

چنانچه يک مانعي در مسير جريان قرار دهيم،سيال به تلاطم افتاده و بعد ا مانع به صورت گردابي به حرکت خود ادامه ميدهد.شدت و تعداد اين گرداب ها متناسب با ميزان سرعت و يا در حقيقت متناسب با ميزان جريان سيال است.گردابه هاي توليد شده قابل مشاهده ،شمارش و نمايش مي باشند.

مزايايي دستگاه اندازه گيري فلو آب به روش ورتکس

Trun down  مناسب

نداشتن قسمت هاي متحرک و درنتيجه تعميرات اسان

ايجاد افت فشار بسيار نا چيز در مسير لوله

قابليت نصب در مسير لوله هاي افقي و عمودي

معايب دستگاه فلومتر ورتکس

عدم دقت در اندازه ميزان جريان هاي کم

لرزش نيز به عنوان يک عامل ايجاد کننده خطا در اين روش است

 

فلومتر الکترومغناطيسي

مبناي اندازه گيري در اين روش مبتني بر قانون فارادي است.مطابق با قانون فارادي ،زماني که يک هادي در ميدان مغناطيسي ثابت و با زاويه 90 درجه حرکت کند ،در ان هادي يک جريان الکتزيکي القاء مي شود.ميزان ولتاژ القاء شده با سرعت متناسب است.

هر چه سرعت سيال بيشتر باشد،دامنه ولتاژ توليد شده نيز با همان نسبت و به طور خطي افزايش خواهد يافت.

مزاياي اندازه گيري فلو به روش الکترومغناطيسي:

عدم وابستگي اين روش به فشار ،دما و گران روي سيال

قابليت اندازه گيري فلو سيال هاي دوغابي ،اب اهک،سيالات کثيف

هزينه کم براي نگه داري و تعميرات

دقت بالا در تمام گستره اندازه گيري

 

فلومتر التراسونيک

امواج ماوراء صوتي يا امواجفرا صوتي شامل امواجي مي شود که از محدوده ي فرکانس قابل شنيدن بشر 18 کيلو هرتز بيشتر است.و اين در حالي است که در کاربرد ويژه اندازه گيري جريان حتي امواجي با فرکانس فرا صوتي در حد مگا هرتز نيز استفاده مي شود.

تمام فلومتر هاي التراسونيک و روش ها را مي توان در سه دسته کلي تقسيم کرد:

فلومتر هاي التراسونيک مبتني بر اثر داپلر

فلومتر التراسونيک  اصل اختلاف زماني

فلومتر التراسونيک بر اساس پديده هم بستگي

منبع: https://eshopsanat.com/%d9%81%d9%84%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%a2%d8%a8/

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : فلومتر,آب, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 284 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 21:52

مواجه شدن با يک خانه به هم ريخته بعد از يک روز کاري اتفاق ناخوشايندي است. حتما در مورد ترفندهاي نظافت منزل زياد مطالعه کرده‌ايد يا شنيده‌ايد. مثلا چگونه خانه‌اي هميشه تميز داشته باشيم؟ يا چگونه در 10 دقيقه خانه را تميز کنيم؟ تمام اين راهکارها و ترفندها زماني کارساز هستند که وقت کافي براي آن‌ها داشته باشيم.

همه ما بر روي تميزي منزل و محل کار حساس هستيم. اگر تجربه استفاده از خدمات آنلاين، مانند نظافت منزل را داشته باشيد، مي‌دانيد پيدا کردن نظافتچي منزل يا يک شرکت نظافت منزل که بتواند خواسته‌هاي شما را از نظافت به خوبي برآورد کند، بسيار سخت است. پس چه راهي براي تشخيص کيفيت خدمات حوزه نظافت وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا به اين موضوع مهم بپردازيم.

 

4r3_e4.jpg

 

خدمات محبوب نظافت در دستان شماست!

تکنولوژي زندگي را تغيير داده و راه‌هاي ارتباطي ما را گسترده‌تر کرده است. در گذشته بايد ساعت‌ها زمان صرف مي‌کرديم تا شماره يک شرکت نظافتي را پيدا کنيم و درخواست خود را طريق تماس تلفني به آن شرکت اعلام کنيم. اما اين روزها شيوه‌هاي متفاوت و راحتي وجود دارد. مثلا براي پيدا کردن نظافتچي منزل، عده‌اي سريعاً اقدام به جستجوي نظافت منزل در گوگل مي‌کنند؛ يا اين‌که با نصب اپليکيشن نظافت منزل، يک نظافتچي منزل درخواست مي‌کنند. اگر شما به وب سايت يا اپليکيشن خدمت از ما مراجعه کنيد، تمامي خدمات محبوب نظافت را مشاهده مي‌کنيد.

هر يک از ارائه دهندگان، خدمت رساني خود را محدود به يک شهر يا تنها چند شهر در ايران کرده‌اند. به گزارش ايسنا، اپليکيشن و وب سايت خدمت از ما که اين روزها در حال گسترش خدمات نظافت است، خود را محدود به شهر تهران يا تنها چند شهر بزرگ نکرده است. شما مي‌توانيد علاوه بر شهرهايي که خدمات نظافت منزل در آن‌ها ارائه مي‌شود، پروفايل متخصصان آن شهر را نيز در وب سايت و اپليکيشن خدمت از ما مشاهده کنيد.

 

 

 

خدمات محبوب در نظافت کدامند؟

براي آنکه يک ساختمان تميز به نظر برسد، بايد قسمت‌هاي مختلف آن تميز شود. اين تفکر اشتباه است که تنها به نظافت منزل و نظافت شرکت خود اهميت دهيم. نماي ساختمان، کف ساختمان و مشاعات از جمله قسمت‌هايي هستند که اگر تميز شوند حسابي به چشم مي‌آيند. اگر در ساختمان يا آپارتمان زندگي مي‌کنيد، بهتر است هر يک يا دو سال براي کفسابي و نماشويي اقدام کنيد.

خدماتي را که در حوزه نظافت بسيار موردتوجه هستند، در زير مشاهده مي‌کنيد:

  • نظافت منزل
  • نظافت شرکت و محل کار
  • خدمات نماشويي و کفسابي
  • نظافت راه پله مشاعات (پارکينگ، آسانسور)

 

کيفيت ارائه خدمات نظافت منزل

چنانچه با يک شرکت نظافتي تماس بگيريد يا در يک وب سايت سفارشي را ثبت کنيد، نمي‌دانيد شخصي که به منزل شما مي‌آيد تا چه اندازه به کار خود تسلط دارد. خدمت از ما با تجربه‌اي که سال‌ها در زمينه ارائه خدمات نظافتي دارد، به خوبي نياز مشتريان را شناسايي کرده است.

کيفيت ارائه خدمات و نحوه پشتيباني از آن، دو فاکتور بسيار مهم است که براي عموم مردم حائز اهميت است. همان‌طور که گفتيم خدمت از ما براي افرادي که به کيفيت اهميت مي‌دهند، چاره‌اي انديشيده است. اگر براي نظافت منزل سفارش خود را از طريق وب سايت يا اپليکيشن ثبت کنيد، پس از چند دقيقه، چندين شرکت خدماتي نظافتي به شما پيشنهاد قيمت مي‌دهند. با بررسي پروفايل متخصصان و نظرات ديگر مشتريان، به دلخواه خودتان بهترين متخصص را انتخاب کنيد.

 

 

پشتيباني، از لحظه ثبت سفارش تا انتهاي کار

با وجود پشتيباني ديگر نگران اين نيستيد که درخواست شما پيگيري مي‌شود يا خير. هرگونه سوال يا نارضايتي در خصوص عملکرد متخصص داشتيد، مي‌توانيد آن را با نيروهاي پشتيباني خدمت از ما در ميان بگذاريد. مثلا اگر نظافتچي نتوانست رضايت شما را برآورد کند، مي‌توانيد در همان يک ساعت اول اعزام نظافتچي، اقدام به تعويض نيروي نظافتي کنيد.

 

خدمت از ما

نظافت منزل، نظافت راه پله و پارکينگ، نظافت شرکت و محل کار، نماشويي و کفسابي را به دست متخصصان بسپاريد.

در بازار خدمات آنلاين خدمت از ما مي‌توانيد به رايگان از چند متخصص خدمات محبوب نظافت در شهر خودتان، قيمت بگيريد. همچنين با مشاهده پروفايل متخصصان، تخصص آن‌ها و نظرات مشتريان قبلي، از کيفيت دريافت خدمات اطمينان حاصل کنيد.

https://bit.ly/2REdDaI

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : بازار,خدمات,آنلاین,خدمت,از,ما, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 18:52

برندگان جايزه‌ي ادبي پوليتزر – بخش دوم

از ابتدا تا امروز

کتاب بر باد رفته | مارگارت ميچل | مترجم: پرتو اشراق | انتشارات ناهيد

اسکارلت آواها زيبا نبود، اما مرداني مثل دوقلوهاي تارلتون که شيفته جذابيت او بودند کمتر متوجه اين نکته مي‌شدند. در چهره‌اش آميزه‌اي از سينماي ظريف و اشرافي مادري فرانسوي و صورت متين و شاداب پدر ايرلندي مشاهده مي‌شد. ترکيب چانه و آرواره‌اش سيمايي جذاب به‌وجود مي‌آورد. از چشم‌هايش سبزي روشني بيرون ميريخت که از رنگ ميشي فاصله مي‌گرفت و مژگان زبر و سياهش در انتها کمي برگشته به نظر مي‌رسيد. وراي آن‌ها، ابروهاي پرپشت و سياهش اريب به سوي بالا امتداد يافته، خطي شگفت‌انگيز بر پوست سفيد ماگنوليايي او کشيد….

کتاب خاک خوب پرل باک | مترجم: غفور آلبا | علمي و فرهنگي

کتاب خاک خوب، داستان تکان‌دهنده‌ي مزرعه‌داري چيني و خانواده‌اش را روايت مي‌کند. وانگ لانگ، مردي خاضع و فروتن است که به خاکي که در آن کار مي‌کند، افتخار کرده و زمينش را به اندازه‌ي خود و خانواده‌اش دوست دارد. در نزديکي خانه‌ي وانگ لانگ، خانواده‌ي اشرافي هوانگ زندگي مي‌کنند که خود را از زمين‌ها و کشاورزان، برتر و بالاتر مي دانند. اما اتفاقات، اوضاع را به شکل ديگري رقم خواهد زد. زماني که سيل و قحطي، وانگ لانگ و خانواده‌اش را مجبور به يافتن شغلي در شهر مي‌سازد، زندگي و شرايط آن‌ها بسيار سخت و بغرنج مي‌شود.

کتاب پل سن لوئيس ري | تورنتون وايلدر | مترجم: عليرضا دورانديش | انتشارات افراز

در روز جمعه، بيست جولاي ????، بهترين و بزرگترين پل در تمام کشور پرو شکست و پنج مسافر به خليج زير پل پرتاب شدند. رمان پل سن لوئيس ري، يکي از برجسته ترين موفقيت‌هاي ادبيات داستاني آمريکا با مخاطباني در سراسر دنيا، با اين جمله آغاز مي‌شود. به دست سرنوشت يا از روي شانس، يک راهب مذهبي، شاهد ريزش پل است. برادر جونيپر که تحت تأثير اين واقعه‌ي دردناک است، جست و جويي را آغاز مي‌کند تا ثابت کند که مرگ اين چند نفر، به وسيله‌ي دستي نهان و پشت پرده صورت گرفته است و ريزش پل، فقط يک اتفاق نبوده است. تحقيقات برادر جونيپر، مخاطب را به سفري نامحدود به ماهيت عشق و معني و مفهوم شرايط انساني رهسپار مي‌کند.

خريد کتاب از کاواک : www.cavack.com

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه‌ی,ادبی,پولیتزر,,بخش,دوم, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 275 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 12:36

ماليات بر ارث

ماليات بر ارث چيست؟

ماليات بر ارث ، مالياتي است که به ماترک متوفي تعلق مي‌گيرد. وراث براي تقسيم ماترک و انتقال اموال، نياز به گواهي واريز ماليات بر ارث دارند و اين گواهي پس از تشکيل پرونده، ارايه اظهارنامه و پرداخت ماليات، توسط اداره امور مالياتي محل سکونت متوفي صادر مي‌شود.

هرگاه در نتيجه فوت شخصي، مالي از متوفي به ورثه برسد، ورّاث يا نماينده قانوني آنها موظفند ظرف مدت 6 ماه از تاريخ فوت متوفي، به سازمان امور مالياتي محل سكونت مرحوم يا مرحومه مراجعه و با ارائه اسناد مربوطه، صورت اموال و بدهي هاي وي را در اظهارنامه مخصوص ماليات بر ارث گزارش نمايند.

وراث بايد بايد نسبت به اخذ انحصار وراثت اقدام نموده و پس از آن به دريافت مفاصاحساب ماليات بر ارث مبادرت ورزند.

اموال مشمول ماليات بر ارث

اموال مشمول ماليات بر ارث ، عبارت است از کليه ماترک واقع در ايران يا خارج از ايران اعم از منقول و غيرمنقول و مطالبات قابل وصول و حقوق مالي پس از کسر هزينه کفن و دفن در حدود عرف و عادت و واجبات مالي و عبادي در حدود قواعد شرعي و ديون محقق متوفي

u65k_a3.jpg

اموال معاف از ماليات بر ارث

معافيت هاي ماليات بر ارث عبارت اند از :

وجوه بازنشستگي، وظيفه و پس‌انداز خدمت و مزاياي پايان خدمت، مطالبات مربوط به خسارت اخراج، بازخريد خدمت، مرخصي استحقاقي استفاده‌نشده، بيمه‌هاي اجتماعي و نيز وجوه پرداختي توسط موسسات بيمه يا بيمه‌گزار يا کارفرما از قبيل: انواع بيمه‌هاي عمر و زندگي، خسارت فوت و همچنين ديه و مانند آن‌ها حسب مورد که يکجا يا به طور مستمر به ورثه متوفي پرداخت مي‌شود، معاف از ماليات بر ارث است.

همچنين اموالي که براي وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتي و دستگاه‌هايي که بودجه آن‌ها به وسيله دولت تأمين مي‌شود، شهرداري‌ها و بنياد‌ها و نهاد‌هاي انقلاب اسلامي داراي مجوز معافيت از طرف حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، مورد وقف يا نذر يا حبس واقع شود، به شرط تأييد سازمان‌ها و مؤسسه‌هاي مذکور، از ماليات بر ارث معاف خواهند بود.

از جمله اموال ديگري که از ماليات بر ارث معاف خواهند بود، اثاث ‌البيت محل سکونت متوفي و نيز اموال شهداي انقلاب اسلامي نسبت به وراث طبقات اول و دوم است. البته تشخيص اين موضوع که چه کسي شهيد است، با بنياد شهيد خواهد بود.

به وکيل مالياتي يا مشاور مالياتي نياز داريد؟

در صورت وجود هرگونه سوال در زمينه هاي مالياتي مي توانيد با مشاوران مالياتي فراز تماس بگيريد و مشاوره مالياتي رايگان بگيريد!

همچنين مي توانيد به نشاني اينترنتي www.faraztax.com مراجعه نماييد.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : اموال,مشمول,مالیات,بر,ارث, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 20:01

شرکت خدماتي نظافتي غرب تهران و نظافت منزل مشهد توسط نظافتچي خانم همچنين نظافت منزل توسط خانم اصفهان  از خدمات پر درخواست نظافت است. زماني که از خواب بيدار مي شويد و در يک خانه مرتب، چشمان خود را باز مي کنيد مطمئنا احساس بهتري خواهيد داشت. اگر وقت کافي براي تميز کردن نداريد مي توانيد درخواست نظافتچي خانم را به يک شرکت خدماتي نظافتي غرب تهران بسپاريد. کاردون مجموعه اي از شرکت هاي خدماتي نظافتي غرب تهران است که به شما اين امکان را مي دهد که از بين چندين شرکت خدماتي نظافتي غرب تهران بهترين را براي خود انتخاب نماييد. درخواست هاي خدماتي نظافتي غرب تهران  معمولا به نظافت منزل توسط خانم مي انجامد. زيرا نظافتچي خانم کار خود را با ظرافت و دقت بيشتري انجام مي دهد.

 

نظافت منزل توسط خانم اصفهان

نظافت منزل توسط خانم اصفهان انجام مي شود. نظافتچي خانم بدون توجه به اينکه خانه شما بزرگ يا کوچک باشد خدمات نظافت منزل را ارائه مي دهد. نظافت منزل توسط خانم اصفهان شامل موارد زير است: پاک کردن گرد و غبار، شستشو، ضد عفوني کردن، شستن و تعويض ملحفه تنها بخشي از خدماتي است که توسط نظافتچي خانم انجام مي شود. نظافت منزل توسط خانم اصفهان بسيار مقرون به صرفه است. زيرا شما در زمان، انرژي و هزينه خود به خوبي صرفه جويي مي کنيد. کاردون با ارائه خدمات نظافت منزل توسط خانم اصفهان شما را در داشتن خانه اي تميز همراهي مي کند. نظافت منزل توسط خانم اصفهان بسيار بهتر است زيرا در شهر خودتان است و با آداب و رسوم و نحوه برخورد با مشتري بهتر و با تجربه تر عمل مي کند.

 

 

نظافت منزل توسط خانم

زماني که نظافت منزل به عهده يک نفر در خانه باشد به زودي از تميز کردن خانه خسته مي شود. در اين هنگام بهتر است از يک نظافتچي خانم کمک بگيريد. نظافت منزل توسط خانم که بهتر است از دفتر خدماتي نظافتي غرب تهران درخواست شده باشد بسيار کمک رسان خواهد بود. نظافت منزل توسط خانم از جمله خدماتي است که در کاردون ارائه مي شود. زماني که به يک نظافتچي خانم نياز  داريد مي توانيد به راحتي درخواست نظافت منزل توسط خانم را ثبت نماييد. ما هميشه آماده ارائه خدمات نظافت منزل يا هر خدمات مربوط به خانه هستيم. نظافت منزل توسط خانم مزاياي زيادي دارد. به عنوان مثال: نظافتچي خانم با حوصله تر و دقيق تر کار مي کنند. همچنين دستور پذيري بهتري نسبت به نظافتچي آقا دارد. بنابراين در صورتي که درخواست شما نياز به کار سنگين نيست به شما پيشنهاد مي کنيم نظافت منزل توسط خانم را انتخاب نماييد.

 

نظافت منزل مشهد

نظافت منزل مشهد نيز از آن دسته درخواست هايي است که به طور مداوم از سمت همشهريان مشهدي درخواست مي شود. در صورتي که هنگام ثبت درخواست نظافت منزل مشهد به نظافتچي خانم نياز داشتيد. به ياد داشته باشيد که در هنگام نظافت منزل مشهد توسط نظافتچي خانم حضور يک خانم در محل نظافت بسيار ضروري است.

نظافت منزل مشهد شامل موارد زير مي باشد:

  • نظافت مخصوص ايام عيد و خانه تکاني
  • شستشوي کامل آشپزخانه
  • شستشوي و نظافت سرويس بهداشتي و حمام
  • نظافت و گردگيري اتاق ها و پذيرايي
  • نظافت حياط و پارکينگ (فقط نظافتچي آقا)
  • شستشوي ديوار و شيشه ها (فقط نظافتچي آقا)
  • نظافت ساختمان، مشاعات و راه پله (فقط نظافتچي آقا)

 

نظافتچي خانم

بسياري از امور در نظافت منزل نيازمند يک نظافتچي خانم مي باشند. زيرا هيچ مردي نمي تواند از پس انجام اين امور برآيد. يا اگر بتواند اين امور را انجام دهد به کيفيت و توانايي يک نظافتچي خانم نيست. اموري در داخل منزل شما مي باشند که شما براي آن حتما نيازمند يک نظافتچي خانم هستيد. يک نظافتچي خانم مي تواند بسياري از امور را در سريعترين زمان ممکن انجام دهد.

  

مهم‌ترين موضوع در تعيين تعرفه نظافتچي خانم ميزان ساعت کاري است. معمولاً شرکتهاي خدماتي نظافتي غرب تهران براي يک نظافتچي خانم جوان “7 ساعت” جهت نظافت منزل تعيين مي‌کنند. به ازاي هر يک ساعت بيشتر از اين زمان، مبلغ 10 هزار تومان به دستمزد روزانه نظافتچي خانم افزوده مي‌شود.

 

نحوه ثبت سفارش در کاردون

درصورت نياز به هر يک از خدماتي که در بالا اشاره شد نياز داشتيد. مي توانيد به کاردون درخواست دهيد. جهت ثبت درخواست نظافتچي خانم يا نظافت منزل مشهد يا نظافت منزل توسط خانم اصفهان نيازي نيست تماس تلفني داشته باشيد. تنها کافي است از طريق سايت و يا اپليکيشن کاردون درخواست نظافت منزل توسط خانم خود را ثبت نماييد. کاردون با توجه به درخواست نزديک ترين دفتر خدماتي نظافتي به درخواست شما را معرفي مي کند. شما مي توانيد از بين موارد معرفي شده هر کدام را خواستيد انتخاب نماييد.

کاردون در اکثر نقاط ايران خدمات ارائه مي دهد:

  • نظافت منزل توسط خانم اصفهان
  • نظافت منزل مشهد
  • دفاتر خدماتي نظافتي غرب تهران

تنها بخش کوچکي از خدمات ارائه در کاردون است. کاردون به زودي به شهر شما هم مي آيد نگران نباشيد.

 

Source:

https://cs.byu.edu/job-posting/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نحوه,ثبت,سفارش,در,کاردون, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 274 تاريخ : جمعه 22 آذر 1398 ساعت: 22:55

فروشگاه درگاه نمايندگي و عامل فروش انواع قرنيز در شيراز

قرنيز چيست ؟ Coice

در واقع قرنيز يک نوع مصالح ساختماني است که در محل تلاقي و فاصله ما بين ديوار و کف کار مي شود . کاربرد قرنيز هم براي زيبايي و جدا کردن بصري رنگ ديوار و اتاق استفاده مي شود و هم در مواردي براي پوشاندن سيم برق و يا داکت سيم هاي تلفن و غيره . اما مهمترين مورد کاربرد قرنيز براي محافظت پاي ديوار از نفوذ رطوبت به قسمت نازک کاري و نيز محافظت در برابر ضربه هاي ناشي از جابجا کردن وسايل و اسباب و اثاثيه است.

niyz_w1.jpg

قرنيز در انواع و اقسام و رنگ هاي مختلف وجود دارد و بنابر سليقه مشتري و نيز باتوجه به ديگر مصالح و متريال مورد استفاده در اتاق يا سالن و جاهاي ديگر ساختمان ، مي توان از انواع سنگي ، چوبي ، MDF (ام دي اف )  يا PVC ( پي وي سي ) استفاده کرد.

 

قرنيز ام دي اف

قرنيز ام دي اف يکي از زيباترين و در عين حال با دوام ترين انواع قرنيز ها مي باشد. قرنيز ام دي اف مي تواند در رنگ ها و طرح هاي مختلف توليد شده و قابليت نصب بر روي انواع کف پارکت ، سراميک و سنگ را دارد.

 

قرنيز MDF از ارتفاع ? سانتيمتر تا ?? سانتيمتر موجود است و ضخامت آنها ? و ?? ميليمتر مي باشد. يکي از مهمترين مزيت هاي قرنيز ام دي اف نسبت به ديگر انواع ، اين است که قرنيز ام دي اف داراي طرح چوب مي باشد و دقيقا مانند چوب کليه رگه ها  و رنگ هاي طبيعي چوب در ان قابل مشاهده است که نماي بسيار زيبا و طبيعي به منزل و ساختمان مي دهد.

 

قرنيز در شيراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع قرنيز ام دي اف در شيراز مي باشد که توانسته با بزرگترين توليدکنندگان قرنيز MDF  همکاري نمايد.

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,درگاه,نمایندگی,و,عامل,فروش, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 21:16

آموزش ايجاد پرسش و پاسخ در نتايج جستجو گوگل با اسکيما (FAQ Page 2019)

در اين مقاله به تازه ترين مورد درباره اسکيما، يعني ويژگي FAQ يا Frequent Answer and question يا همان پرسش و پاسخ متداول خودمان مي پردازيم. به تازگي يکي ديگر از کدهاي نشانه گذاري اسکيما، پس از رستوران و غذا، مقاله و سيستم ستاره دار کردن مطالب در کشور ايران قابل استفاده شدند و سايت هاي فارسي زبان مي توانند از آنها براي برجسته تر کردن حضور خود در نتايج جستجو گوگل استفاده کنند.

ejkp_q2.jpg

پرسش و پاسخ يا FAQ در نتايج جستجو

پيش از هرچيز دقت کنيد که اگر در وبسايت شما کاربران به سوالات يکديگر پاسخ مي دهند، اين سبک نشانه گذاري مناسب صفحه شما نخواهد بود و بايد از نشانه هاي QAPage استفاده کنيد و نه FAQ.

صفحه پرسش و پاسخ متداول شامل ليستي از پرسش ها و پاسخ هاي پيرامون موضوعي خاص مي شود. اگر اين صفحات را به درستي نشانه گذاري کنيد واجد شرايط حضور در Rich result گوگل مي شويد و حضوري برجسته و زيبا خواهيد داشت و طبيعتا توجه کاربران نيز به شما جلب مي شود.

يک نمونه صفحه FAQ در نتايج گوگل به شکل زير است:

اين ويژگي در حال حاضر در تمام کشورهاي دنيا در دسترس است و هم چنين در هر دو نسخه دسکتاپ و موبايل ديده مي شود.

bdw5_q6.jpg

مقررات

اگر مي خواهيد صفحه FAQ شما مورد تاييد گوگل باشد بايد موارد زير را رعايت کنيد:

قوانين کلي کدهاي نشانه گذاري

قوانين وبمستران گوگل

قوانين محتوا گوگل

 

قوانيني که بايد در ساخت صفحه پرسش و پاسخ متداول رعايت کنيد

تنها زماني از صفحه FAQ استفاده کنيد که صفحه شما ليستي از پرسش و پاسخ دارد. اگر صفحه شما يک پرسش واحد دارد و کاربران مي توانند پاسخ هاي متفاوتي براي آن ثبت کنند، از QAPage بايستي استفاده کنيد.

 

موارد صحيح

- صفحه سوال و جواب شما بايد توسط خود سايت نوشته شده باشد و کاربران اجازه نوشتن پاسخ در آنها نداشته باشند.

- صفحه پشتيباني يک محصول که پرسش و پاسخ هاي متداول آن را نوشته باشد و کاربران نتوانند پاسخ هاي ديگري را ثبت کنند.

 

موارد استفاده غير صحيح

- صفحه اي از يک فروم و تالار گفتگو که کاربران پاسخ هاي مختلفي به پرسشي خاص ارائه مي کنند.

- صفحه پشتيباني يک محصول که کاربران مي توانند پاسخ هاي مختلفي به پرسش واحدي بدهند.

- صفحه محصولي که کاربران مي توانند پرسش ها و پاسخ هاي مختلفي را ثبت کنند.

- هر گز از FAQ براي اهداف تبليغاتي استفاده نکنيد.

- تمام محتواي پرسش و پاسخ ها بايد در صفحه هدف نيز قابل رويت باشند.

 

آموزش ايجاد صفحه سوال و جواب در گوگل

براي اين منظور به آدرس https://technicalseo.com/tools/schema-markup-generator برويد، هر سوال را در بخش Question و هر پاسخ را در بخش answer وارد کنيد. سپس script ايجاد شده را کپي کنيد و در فايل سايت خود وارد کنيد. به همين سادگي!

 

 وارد کردن کدهاي جاوا اسکريپت در هد برگه يا نوشته بخصوص در وردپرس

اگر براي طراحي سايت از وردپرس استفاده مي کنيد، براي اين منظور بايد اول اسکريپت مورد نظرتون را بسازيد. براي مثال اگر قصد اضافه کردن پرسش و پاسخ يا FAQ در نتايج گوگل براي صفحه بخصوصي از سايت وردپرسي داريد با ما همراه باشيد.

 

مي دانيد که وردپرس به صورت پيش فرض اجازه دسترسي و ويرايش کدهاي درون هد سايت رو به شما نميده و بايد با افزونه هاي insert header and footer اين کار را انجام بديد. اما مشکل اين افزونه اينجاست که کدهاي شما را در تمام صفحات پخش مي کنه و شما نمي خواهيد اين اتفاق بيافتد.

 

براي اضافه کردن کدها مانند اسکريپت ها به هد يا فوتر صفحه اي بخصوص لازمه که افزونه sogo header footer را نصب و فعال کنيد. پس از نصب و فعالسازي اين افزونه وارد نوشته اي که مي خواهيد اسکريپت را به آن اضافه کنيد شويد و تا انتها پايين بياييد. با همچين صحنه اي روبرو مي شويد:

 

باکس بالايي براي کدهاي هد و باکس پاييني براي کدهاي فوتر اين صفحه بخصوص شماست. لذت ببريد!

منبع: https://www.rushweb.ir/

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : آموزش,ایجاد,پرسش,و,پاسخ,در,نتایج,جستجو,گوگل,با,اسکیما,(FAQ,Page,2019), نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 279 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 10:53

نصب حوله خشک کن امروزه يکي از مهترين گزينه هاي يک حمام گرم و ايده آل است. نصب حوله خشک کن باعث مي شود در حمام شما گرما به طور منظم و يکنواختي در محيط پخش شود. بسياري از افراد به دنبال راهنماي نصب حوله خشک کن ايران رادياتور هستند و اين امر کاملا طبيعي است زيرا نصب حوله خشک کن ايران رادياتور از ساير برندها متداول تر است. در صورتي که شما نيز نياز به راهنماي نصب حوله خشک کن داريد به شما پيشنهاد مي کنم که پست حوله خشک کن را تا انتها مطالعه نماييد. اما گمان نکنيد که مي توانيد با ديدن چند فيلم نصب حوله خشک کن، مراحل نصب حوله خشک کن را به درستي و به راحتي انجام دهيد. شايد شما با ديدن چند فيلم آموزشي بتوانيد نحوه هواگيري حوله خشک کن را آموزش ببينيد. يا محل پيچ هواگيري حوله خشک کن را ياد بگيريد. اما به طور حتم نمي توانيد تعمير حوله خشک کن را انجام دهيد و يا مشکل سوراخ شدن حوله خشک کن را برطرف نماييد. همچنين نمي توانيد ارتفاع استاندارد نصب حوله خشک کن را تشخيص دهيد. جهت نصب حوله خشک کن به لوازم نصب حوله خشک کن نياز خواهيد داشت و در واقع هزينه نصب حوله خشک کن به عواملي مانند: نوع برند حوله خشک کن و لوازم نصب حوله خشک کن بستگي دارد.

 

8lmj_12.jpg

 

آيا تعمير حوله خشک کن ضروري است؟

بعد از نصب حوله خشک کن در صورتي که سرويس حوله خشک کن به طور منظم و در زمان منظم انجام نشود. به احتمال زياد نياز به تعمير حوله خشک کن نيز الزامي مي‌شود. هزينه تعمير حوله خشک کن به عواملي متعددي از جمله نوع برند حوله خشک کن، اتصالات حوله خشک کن، عملياتي که براي تعمير حوله خشک کن بايد انجام شود. به عنوان مثال هواگيري حوله خشک کن ايران رادياتور با ساير برندها تا حدودي متفاوت است.

 

قيمت تعمير حوله خشک کن و نصب حوله خشک کن چگونه ارزيابي مي شود؟

قيمت تعمير حوله خشک کن يا قيمت نصب حوله خشک کن را ميزان خرابي حوله خشک کن و ميزان خدمات مورد نياز در هنگام تعميرات حوله خشک کن مشخص مي کند. در صورتي که از ميزان هزينه نصب حوله خشک کن و يا هزينه تعمير حوله خشک کن آگاهي ندارد مي توانيد به مجموعه "خدمت از ما" مراجعه نماييد. و از هزينه هاي نصب و تعمير حوله خشک کن مطلع شويد. زيرا نرخ اعلام شده در مجموعه "خدمت از ما" کاملا بر اساس نرخ اعلام شده در اتحاديه ارزيابي و اعلام مي شود. نکته مثبت اينکه اعلام هزينه در اين مجموعه به رايگان و با توجه به برند و ساير گزينه هاي حوله خشک کن شما اعلام مي شود و يک هزينه يکسان اعلام نمي شود. همچنين اين مجموعه کار جالبي که انجام داده است اين است که بهترين متخصصين در هر شهر را گرد هم آورده است و شما مي توانيد از بين بهترين متخصصين بهترين خود را انتخاب نماييد. در واقع با هر بار ثبت درخواست هفت متخصص با توجه به درخواست تان به شما معرفي مي گردد.

 

 

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نصب,حوله,خشک,کن, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 20:59

شايد در فصول گرم سال بتوان نصب پکيج و نصب موتورخانه را به تعويق انداخت، اما در فصل­هاي سرد به هيچ وجه نمي­توان اين کار را انجام داد. اما چگونه در مدت زماني کوتاه مي­توان فردي ماهر را براي نصب موتورخانه و نصب پکيج منزل خود پيدا کرد؟ نگران نباشيد، در اين نوشته به اين موضوع به طور کامل پرداخته‌ايم.

"خدمت از ما" به عنوان يکي از ارائه‌دهندگان پيشگام خدمات آنلاين، خدمات متفواتي در حوزه گرمايش مانند نصب پکيج و نصب موتورخانه را نيز پوشش مي­دهد. هنگام نياز به چنين خدماتي، بيشتر افراد روي مسئله هزينه تمرکز مي­کنند؛ و براي مثال، به دنبال پايين­ترين قيمت نصب موتورخانه مي­گردند. اما اين خدمات با چنين شرايطي لزوما بهترين کيفيت را تضمين نمي­کند. با ما در بررسي موضوعات مهم در نصب پکيج و نصب موتورخانه با ما همراه باشيد.

 

نصب پکيج

شايد اينگونه به نظر نرسد، اما نصب پکيج نکات فراواني دارد. به عنوان مثال، اگر نحوه نصب پکيج ديواري، شرايط نصب پکيج در آشپزخانه يا نصب پکيج در بالکن به خوبي و با رعايت نکات آن انجام نشود، بدون شک مشکلات آن در آينده گريبان شما را خواهد گرفت.

 

w5sv_3.jpg

معمولا پکيج‌‌ها در 2 دسته پکيج ديواري و زميني قرار مي­گيرند. نصب هر کدام از اين 2 دسته به تخصص نياز دارد و نمي‌توان با اکتفا به آموزش تصويري نصب پکيج و نقشه نصب پکيج، اقدام به نصب آنها کرد. هزينه نصب پکيج توسط يک متخصص، پايين‌تر از هزينه تعمير پکيج، به دليل نصب غيراصولي است.

تعيين محل مناسب براي نصب پکيج بر اساس نظر متخصص انجام مي­شود. معمولا بهتر است که نصب پکيج در بالکن و يا آشپزخانه صورت گيرد. مهم­ترين نکته هنگام نصب پکيج در بالکن يا آشپزخانه، نحوه نصب آن روي ديوار و قرارگيري و نصب لوله‌هاي آن است. يک نصاب پکيج ماهر اين نکته و ساير نکات نصب پکيج را رعايت مي‌کند و تا مدت‌ها خيال شما را از نياز به تعمير پکيج و مشکلات آن راحت خواهد کرد.

 

نصب موتورخانه

نصب موتورخانه و راه اندازي آن در ساختمان­ها، از جمله کارهاي تخصصي است که حتما بايد توسط تکنسيني با تجربه انجام شود. يک متخصص همه فن حريف علاوه بر گذراندن آموزش لوله کشي موتورخانه و آموزش تاسيسات موتورخانه، تجربه مناسبي در نصب موتورخانه نيز دارد.

 

 

مراحلي مانند لوله کشي آب گرم و سرد، نصب ديگ بخار موتورخانه، نصب مشعل الکتريکي يا گازي، عايق بندي ديوارها و کف، عايق بندي لوله‌ها و اتصالات و... مراحلي هستند که هنگام نصب موتورخانه و پس از آن انجام شده و روي دستمزد نصاب موتورخانه تاثير مي‌گذارد.

اگر براي نصب موتورخانه به دنبال مجرب‌ترين تکنسين‌ها با مناسب­ترين قيمت نصب موتورخانه و نصب موتورخانه شوفاژ مي‌گرديد، مي‌توانيد درخواست خود را در اپليکيشن و وب سايت خدمت از ما ثبت کنيد تا در کمترين زمان، بهترين نصابان موتورخانه شهر خود را پيدا کنيد. با مقايسه قيمت­هاي پيشنهادي پيشنهادات از شرکت­ها و تعميرکاران مختلف، متخصص مورد نظرتان را انتخاب کنيد..

هنگام ثبت درخواست نصب پکيج يا نصب موتورخانه در  خدمت از ما علاوه بر قيمت­هاي پيشنهادي، نظرات مشتريان قبلي تعميرکاران نيز شما را براي بهترين انتخاب راهنمايي خواهد کرد.

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : آموزش,تصویری,نصب,پکیج,و,نقشه,نصب,پکیج, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 269 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 22:02

رپرتاژ ?

عنوان: راهنماي سرمايه گذاري؛ آيا بيت کوين براي سرمايه گذاري مناسب است؟

 

اگر دستي در بازار سرمايه گذاري داشته باشيد و هميشه به دنبال يک بازار خوب با بازدهي بالا مي گرديد، قطعا تا به حال نام ارز هاي ديجيتال را شنيده ايد. البته حتي اگر سرمايه گذار هم نيستيد هيچ ايرادي ندارد، حتي اگر يک دلار پول داريد و مي خواهيد روي آن سرمايه گذاري، پس اين مطلب براي شما نوشته شده است. 

پيش از آن که به سراغ اصل مطلب و يک سرمايه گذاري موفق برويم، در ابتدا توضيح کوتاهي در ارتباط با ارز هاي ديجيتال به شما مي دهيم. 

sxea_z7.jpg

 

ارز ديجيتال چيست؟

اگر بخواهيم خيلي ساده براي شما توضيح دهيم، ارز هاي ديجيتال نوعي از پول هستند که هيچ شکل فيزيکي از آن ها وجود ندارد و فقط به صورت ديجيتالي و در دستگاه هاي الکترونيک ما وجود دارند. 

شايد با خود فکر کنيد که اصلا چه دليلي دارد که براي پول فيزيکي که قابل لمس هست و آن را در جيب خود داريم يک جايگزين ديجيتالي درست شده است. جواب اين سوال را به شما مي گوييم. درست شدن ارز هاي ديجيتال دو هدف عمده را دنبال مي کنند. يکي آن که با استفاده از اين ارز ها شما به طور کاملا مستقيم با طرف مقابل خود در ارتباط هستيد و ديگر نياز نيست تا به موسسه هاي واسطه مانند بانک ها براي انتقال وجه خود اعتماد کنيد. 

دليل دوم که براي بسياري از مردم کارايي بسيار بيشتري دارد جا به جايي ارز با خارج از کشور است. شايد فکر کنيد که تنها در ايران است که جا به جايي پول و ارسال و دريافت آن به خارج از کشور بسيار دشوار و پيچيده است، اما بايد بگوييم در ساير نقاط دنيا هم وضع همين است. در تمام نقاط دنيا مردم براي اين که اين دست کار ها را انجام دهند بايد به صرافي ها رفته و پول خود را به صورت مستقيم و يا بعد از تبديل کردن براي مقصد ارسال کنند. 

اين موضوعي است که حتي کارت هاي اعتباري بين المللي هم تنوانسته اند آن را حل کنند زيرا هنوز هم کشور هاي زيادي وجود دارند که از خدمات اين موسسات پشتيباني نمي کنند. 

 

سوال بعدي که احتمالا برايتان پيش مي آيد اين است که اين ارز هاي ديجيتال چگونه به وجود مي آيند؟ بايد به شما بگوييم که اين ارز هاي توسط فرآيندي به نام استخراج به دست مي آيند. برعکس ارز هاي سنتي مانند دلار که بانک مرکزي توليد آن ها را بر عهده دارد، در ارز هاي ديجيتال همه مي توانند ارز توليد کنند و از همين راه کسب درآمد کنند. براي انجام اين کار نياز به سخت افزار هاي با مشخصات مناسب است تا بتوانيد استخراج سودآوري را داشته باشيد. در ادامه به شما مي گوييم اگر مي خواهيد خودتان دست به کار شده و ارز ديجيتال توليد کنيد نياز به چه کاري داريد. 

 

ارز بين المللي

همين امر باعث شد تا ايده ي ارز هاي ديجيتال به وجود آيد. ارز هايي که هيچ محدوديت جغرافيايي ندارند و مي توان آن ها را به تمام نقاط دنيا و به تمامي کشور ها ارسال کرد. درواقع ارز هاي ديجيتال بشر را به يک آرزوي ديرينه که پيدايش يک ارز بين المللي باشد نزديک کرد. 

تمام اين توضيحات باعث شد تا پس از عرضه ي اين ارز ها مردم کم کم به سمت آن ها گرايش پيدا کنند. بسياري از مردم متوجه پتانسيل بالاي اين ارز ها شدند و پول خود را تبديل کرده و ارز ديجيتال خريدند. پس از مدتي شيب گرايش مردم به سوي اين ارز ها تند تر شد و اين ارز ها افزايش قيمت هاي شديدي را به دليل افزايش تقاضا تجربه کردند. 

سپس مردم متوجه يک پتانسيل نهفته در اين ارز ها شدند و آن هم ارزش سرمايه گذاري در آن ها بود. 

مردم متوجه شدند مي توانند دارايي خود را بر روي ارز هاي ديجيتال سرمايه گذاري کرده و در اين نوسانات قيمت سود هاي بسيار خوبي به دست آورند. پس از مدت کوتاهي بازار ارز هاي ديجيتال رسما به يک بازار سرمايه گذاري تبديل شد و هر روزه افراد زيادي سود هاي بسيار بالايي را از اين بازار به دست مي آورند. 

 

 

مشاور ارز ديجيتال

احتمالا مي دانيد که هر سرمايه گذاري ريسک هاي خودش را دارد و ممکن است همان طور که در يک روز سود مي کنيد، روز ديگري روند بازار برعکس شده و سرمايه گذاري بسيار خوبي که داشتيد به ضرر تبديل شود. دقيقا در همين نقطه است که تفاوت يک فرد موفق و يک فرد شکست خورده مشخص مي شود. يک فرد موفق مي تواند با دريافت راهنمايي از افراد حرفه اي در بدترين شرايط بازار هم سود کند اما يک شخص ناموفق حتي در وضعيت خوب بازار هم با شانس مي تواند سود به دست آورد. 

شما مي توانيد به راحتي از يک مشاور ارز ديجيتال کمک گرفته و مانند يک فرد حرفه اي کسب درآمد کنيد و روزانه به سرمايه خود اضافه کنيد. ارز هاي ديجيتال مانند بيت کوين مي توانند بسيار سودآور باشند، اما اگر شما زمان مناسب را براي سرمايه گذاري انتخاب کنيد. دريافت مشاوره بيت کوين و يا هر ارز ديجيتال ديگر مي تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب سرمايه گذاري را پيدا کنيد و يک سرمايه گذاري موفق داشته باشيد. فراموش نکنيد که هيچ چيز بهتر از يک سرمايه گذاري موفق نمي تواند شما را خوش حال کند. 

اگر کمي درباره ارز هاي ديجيتال اطلاعات داريد و مي خواهيد خودتان ارز مورد نظرتان را استخراج کنيد براي شما هم پيشنهاد بسيار خوبي داريم. شما مي توانيد از مشاوره استخراج بيت کوين استفاده کنيد تا بتوانيد بهينه ترين دستگاه هاي ممکن را تهيه کرده و با يک هزينه ي قابل قبول بيشترين مقدار ممکن را استخراج کنيد. در ايران هم افراد زيادي هستند که هم اکنون به اين کار مشغول هستند و روزانه تا چند صد دلار هم ارز ديجيتال استخراج مي کنند. اما پيش از هر چيز نياز است تا از مشاوره استخراج ارز ديجيتال استفاده کنيد و با قوانين و مقررات و همچنين هزينه هاي پيش رو آگاهي کامل داشته باشيد و سپس براي يک سرمايه گذاري رويايي اقدام کنيد. 

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : راهنمای,سرمایه,گذاری؛,آیا,بیت,کوین,برای,سرمایه,گذاری,مناسب,است؟, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 13:37

با شروع فصول سرد سال، تعمير موتورخانه يکي از مواردي مي‌شود که بي‌توجهي به آن، علاوه بر افزايش هزينه‌هاي تعمير موتورخانه، موجب افزايش زمان تعمير و مستهلک شدن بيشتر قطعات موتورخانه مي‌شود. از همين سو است که نگهداري موتورخانه يکي از مواردي است که بايد مدير ساختمان، بايد به صورت ماهانه آن را انجام دهد. در صورت انجام نگهداري موتورخانه توسط يک متخصص مجرب، احتمال خرابي موتورخانه کاهش مي‌يابد و در فصول متفاوت سال، تنها نياز به سرويس موتورخانه است که هزينه بسيار کمتري نسبت به تعمير موتورخانه به همراه خواهد داشت. «خدمت از ما» بستري ايجاد نموده است که شما به راحتي بتوانيد خدمات خودتان را با متخصصيني که داراي اکانت هستند به اشتراک بگذاريد و درنهايت، با بررسي پروفايل آن‌ها و هزينه‌هاي پيشنهادي‌شان براي تعمير، سرويس و نگهداري از موتورخانه، تعمير، سرويس و نصب بخاري، تعمير، سرويس و نصب آبگرمکن و ...، بهترين متخصص را به انتخاب خودتان برگزينيد.

 

اين روزها پيرامون تعمير موتورخانه و نگهداري موتورخانه، عبارات زير جستجو مي‌شود:

  • تعمير موتورخانه تهران | تعميرکار تاسيسات موتورخانه
  • شرکت تعمير و نگهداري موتورخانه | ليست شرکت هاي تعمير و نگهداري تاسيسات
  • تعمير پمپ شوفاژ | تعمير پمپ موتورخانه
  • تعمير چيلر | بازديد از موتورخانه
  • آموزش تعمير و نگهداري موتورخانه pdf | آموزش سرويس موتورخانه
  • دوره تعمير و نگهداري موتورخانه | چک ليست تعمير و نگهداري موتورخانه
  • تعمير و نگهداري موتورخانه تاسيسات | شرکت تعمير و نگهداري موتورخانه
  • قرارداد نگهداري موتورخانه | هزينه نگهداري موتورخانه

 

9ffh_s3.jpg

 

تعمير موتورخانه (تعمير موتورخانه تهران):

در صورتي که ساختمان شما داراي موتورخانه است، پيشنهاد مي‌کنيم به صورت دوره‌اي درخواست نگهداري موتورخانه درخواست کنيد تا در صورت روي دادن موردي، به صورت از آن آگاه شويد. به اين مورد توجه کنيد که موتورخانه در تمامي فصول به خصوص فصول سرد سال، تامين کننده آب گرم شير، آب گرم مورد نياز شوفاژها، آب گرم مورد نياز سيستم گرمايش از کف و ... است. به همين دليل، در صورتي که به آن بي‌توجهي کنيد، علاوه بر هزينه بسيار بالا قطعات موتورخانه مانند ديگ آب گرم، کلکتور، مخزن انبساط موتورخانه، لوله کشي موتورخانه و ... مي‌شود.

 

شرکت تعمير و نگهداري موتورخانه:

با نصب اپ خدمت از ما، يا نصب سفارش خود از طريق اپ خدمت از ما، به راحتي خواهيد توانست با ثبت درخواست تعمير و نگهداري موتورخانه از شرکت‌هاي فعال بر اين بستر، علاوه بر مشاهده سوابق کاري گذشته آن‌ها، قيمت‌هاي پيشنهادي‌شان به شما را با يکديگر مقايسه کنيد و برترين فرد را برگزينيد.

 

نگهداري موتورخانه:

پيشنهاد مي‌شود در انتهاي هر فصل، ساختمان‌هايي که داراي موتورخانه هستند، موتورخانه‌شان را سرويس کنند و از ديگر سو، به صورت ماهانه، توسط متخصصي مجرب، نگهداري موتورخانه صورت بپذيرد. در غير اين صورت، احتمال خرابي افزايش خواهد يافت و موردي مانند تعمير موتورخانه نياز خواهد شد.

بررسي سلامت مخزن انبساط، نشتي نداشتن ديگ آب گرم، عايق کاري مجدد در صورت نياز، تنظيم مجدد مشعل ديگ آب، هواگيري موتورخانه و ... شامل خدماتي مي‌شود که ذيل «نگهداري موتورخانه» ارائه مي‌شود.

 

سخن پاياني:

در صورت تمايل به درخواست خدمات «تعمير موتورخانه» و «نگهداري موتورخانه» از «خدمت از ما»، به راحتي مي‌توانيد به سايت خدمت از ما (https://khedmatazma.com)  مراجعه کنيد و درخواست خودتان را ثبت کنيد.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : تعمیر,موتورخانه,(تعمیر,موتورخانه,تهران), نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 225 تاريخ : جمعه 15 آذر 1398 ساعت: 20:37

انجام درمان ارتودنسي، يکي از مواردي است که مي‌تواند اثرات مثبتي بر سلامت فرد بگذارد. بسياري از افرادي که داراي مشکلات گوارشي هستند، با درمان مشکلات قرارگيري دندان‌هايشان، شاهد رفع مشکلات پيش آمده خواهند بود. انتخاب بهترين دکتر ارتودنسي همچون دکترقريشي، به شما کمک بسياري در طول درمان خواهد کرد تا تجربه‌اي کم نظير را کسب کنيد. بهترين دکتر ارتودنسي علاوه بر کيفيت درمان مطلوب به روش‌هاي متفاوت مانند هدگير يا ارتودنسي نامرئي، سعي در کاستن از هزينه ارتودنسي شما خواهد داشت.  با ما در اين نوشته که پيرامون بهترين دکتر ارتودنسي و سعي در کلينيک تخصصي ارتودنسي تهران دارد، همراه بمانيد.

 

جالب است بدانيد در کنار بهترين دکتر ارتودنسي، عباراتي نظير:

  • کلينيک تخصصي ارتودنسي تهران
  • بهترين متخصص ارتودنسي در دزفول
  • هزينه ارتودنسي
  • متخصص ارتودنسي ورامين

 

dyt6_2.jpg

 

ارتودنسي دندان

ارتودنسي دندان يکي از روش‌هايي است که در آن سعي در ايجاد فرم طبيعي دندان‌ها در دهان مي‌شود. با توجه به آن که دندان‌ها در استخواني نرم قرار گرفته‌اند، با کمي فشار حاصل از ارتودنسي، مي‌توان آن‌ها را حرکت داد و به حالت مطلوب مدنظر رساند.

بايد به اين مورد توجه کرد که اگر ارتودنسي به صورت غير اصولي صورت بپذيرد، عوارضي همچون لقي دندان‌ها را به همراه خواهد داشت که در ادامه آن را به صورت کامل به همراه پوسيدگي دندان، شرح مي‌دهيم.

 

در ارتباط با ارتودنسي، اين روزها در وب، عبارات زير بسيار جستجو مي‌شوند:

  • عوارض ارتودنسي
  • مشکلات بعد از ارتودنسي
  • فيلم ارتودنسي دندان
  • ارتودنسي رنگي
  • مراحل ارتودنسي بزرگسالان
  • ارتودنسي قبل و بعد
  • فيلم ارتودنسي دندان هاي جلو
  • مدت زمان ارتودنسي دندان

 

عوارض ارتودنسي

همان طور که در بخش قبل بيان نموديم، ارتودنسي در صورتي که به صورت نااصولي صورت بپذيرد، موجب عوارضي خواهد شد. اين عوارض عمدتا از دو عامل نشئت مي‌گيرند. پزشک و بيمار.

برخي پزشکان در عمل دندانپزشک يا متخصص ارتودنسي (ارتودنتيست) نامجربي هستند. به همين دليل آشنايي خوبي با فرايند ارتودنسي ندارند و از اين مورد به خوبي آگاه نيستند که اگر به وسيله سيم ارتودنسي فشار بالايي به براکت‌هاي تعبيه شده بر روي دندان‌ها بياورند، اين فشار بر ريشه دندان‌ها اعمال مي‌شود که مي‌تواند حرکت دندان‌ها را در پي بياورد.

پوسيدنگي دندان در حين ارتودنسي بسيار شايع است. بيماران متصور مي‌شوند زماني که ارتودنسي مي‌کند ديگر نبايد به بهداشت دهان خود برسند و اين خود عامل اصلي پوسيدگي دندان‌هاي افراد مي‌شود.

در صورتي که کودک‌تان ارتودنسي کرده است، بسيار توجه کنيد تا بهداشت دهان او که به وسيله مسواک مخصوص، نخ زدن لاي ارتودنسي‌ها و دهان شويه صورت مي‌پذيرد، به درستي انجام شود. براي مطالعه مقالات ارتودنسي کودکان به صفحه زير مراجعه کنيد:

مقاله‌هاي ارتودنسي کودکان

 

مشکلات بعد از ارتودنسي

در صورتي که پزشک شما بهترين دکتر ارتودنسي (دکتر سعيد قريشي) است، مي‌توانيد با خيالي آسوده از زيبايي دندان‌هايتان بهره ببريد.

 

ارتودنسي رنگي

در ارتودنسي رنگي، از براکت‌هاي رنگي يا نگين‌دار براي زيبايي بيشتر دندان‌ها بهره مي‌برند. ارتودنسي رنگي هيچ تفاوتي در بازه زماني درمان ايجاد نمي‌کند و مي‌توانيد از زيبايي چشم نواز آن در طي درمان استفاده کنيد.

 

ارتودنسي نامرئي

همان‌طور که ذکر شد، ارتودنسي تنها يکي از روش‌هايي است که براي مرتب کردن و به حالت طبيعي برگرداندن دندان‌ها استفاده مي‌شود. در افرادي که اپن بايت هستند و فک بالايشان بر روي فک پايين نمي‌خوابد، بايد عمل جراحي فک يا ارتوکناتيک صورت بپذيرد.

حال جداي از وجود روش‌هاي متفاوت براي مرتب کردن دندان‌ها، روش‌هاي متفاوتي نيز براي ارتودنسي دندان‌ها داريم. ارتودنسي نامرئي يکي از اين روش‌ها است.

پيرامون ارتودنسي نامرئي اين روزها در وب، عبارات زير جستجو مي‌شود:

  • ارتودنسي نامرئي در شيراز
  • مراحل ارتودنسي نامرئي
  • هزينه تقريبي ارتودنسي نامرئي
  • قيمت ارتودنسي فک بالا
  • هزينه ارتودنسي نامرئي در مشهد
  • ارتودنسي نامرئي در يزد

 

 

مراحل ارتودنسي نامرئي:

مراحل ارتودنسي نامرئي، همچون مراحل ارتودنسي بزرگسالان است، با اين تفاوت که ساخت الاينرهاي شفاف، در لابراتورهاي کشورهايي همچون کانادا، انجام مي‌شود.

 

هزينه ارتودنسي: 

هزينه ارتودنسي بسيار متغيير است و حتي براي آن نمي‌توان حداقل هزينه ارتودنسي مشخص نمود. از سوي ديگر قيمت دلار افزايش يافته است و هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 کاملا متفاوت با هزينه ارتودنسي در سال 97 است.

هزينه ارتودنسي دندان کودکان، در سال 98 به نسبت سال 97 افزايش داشته است و همچنين از عواملي مانند داشتن بيمه تامين اجتماعي و ... اثر مي‌پذيرد.

 

بهترين دکتر ارتودنسي

انتخاب بهترين دکتر ارتودنسي مي‌تواند آرامش خيالي براي شما شود که فرآيند درمان‌تان به خوبي پيش رود؛ البته يافتن بهترين دکتر ارتودنسي خود نيازمند کمي جستجو است. ما به شما دکتر سعيد قريشي، داراي برد تخصصي از کشور کانادا را معرفي مي‌کنيم که در شهر تهران و قم داراي 4 کلينک مجهز هستند و مي‌توانند شما را در رسيدن به دندان‌هاي مطلوب، ياري کنند.

 

پايان مقاله

اين نوشتار پيرامون ارتودنسي، متخصص ارتودنسي، بهترين دکتر ارتودنسي و هزينه ارتودنسي بوده است.  سوالات خود را در بخش کامنت‌ها پيرامون ارتودنسي و ... مطرح کنيد.

 

Source:

https://sites.northweste.edu/newleaing/choosing-the-best-orthodontist/

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : کلینیک,تخصصی,ارتودنسی,تهران, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 230 تاريخ : جمعه 15 آذر 1398 ساعت: 11:18

 

c0cl_1.jpg

کتابفروشي کاواک از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه کاواک را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي کاواک معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است که براي تمامي گروه هاي سني از جمله کودک و نوجوان ارائه مي گردد. سايت کاواک قصد دارد با کيفيتي مطلوب و در کمترين زمان ممکن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از کشور براي کتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.

k72u_2.jpg
علاوه بر فروشگاه، مجله‌ي کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت کاواک در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.


 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : خرید,اینترنتی,کتاب, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 19:08

تعرفه نظافت منزل موردي است که معمولا افراد هنگام درخواست خدمتي مانند نظافت منزل تهران  پيرامون آن سوال مي‌پرسند. خوشبختانه تعرفه نظافت منزل توسط اتحاديه خدمات منزل تعيين مي‌شود و مقدار مشخصي را براي شرکت هاي خدماتي نظافتي براي نظافت منزل تعيين کرده است.

عده‌اي باور دارند نظافتچي منزل مانند خودمان دلسوز نيست و خانه را آن‌طور که دوست داريم تميز نمي‌کند. در واقع تعرفه نظافت منزل هر چقدر هم که هست، اتلاف پول است. در مقابل، گروهي قرار دارند که نظر ديگري درمورد استفاده از خدمات نظافت منزل و خانه دارند. خانم‌هايي که چند فرزند دارند و يا شاغل هستند، يا آقايان مجردي که وقت رسيدگي به تميز کردن منزل را ندارند در اين گروه قرار مي‌گيرند. به عقيده آن‌ها استخدام نظافتچي منزل براي 3 تا 4 ساعت، زمان طلايي را برايشان حفظ و ذخيره مي‌کند.

تعرفه نظافت منزل در خدمت از ما با عوامل مختلفي مشخص مي‌شود. دانستن تعرفه نظافت منزل تهران يا هر شهر ديگري به شما کمک مي‌کند تا براي هزينه‌هاي خود دقيق‌تر برنامه ريزي کنيد. اگر علاقه منديد در زمينه تعرفه نظافت منزل و نظافت منزل تهران اطلاعات کافي داشته باشيد، خواندن ادامه متن را به شما توصيه مي‌کنيم.

 

تعرفه نظافت منزل

تعرفه نظافت منزل، متناسب با اين که نظافتچي منزل آقا مي‌خواهيد يا خانم تغيير مي‌کند. به اين خاطر که دستمزد نظافتچي منزل خانم بيشتر از نظافتچي آقاست.

تهيه وسايل براي نظافت منزل بر عهده نظافتچي نيست. بهتر است از قبل خودتان تي، جارو، مواد شوينده را تهيه کنيد. در صورتي که بايد نظافتچي اين موارد را تهيه کند، تعرفه نظافت منزل شما بيش‌تر خواهد شد.

 

تعرفه نظافت منزل و تعداد ساعات مورد نياز نظافت

يکي از عوامل تاثيرگذار در تعرفه نظافت منزل، مدت زماني است که نظافتچي را رزرو مي‌کنيد. تعداد ساعت مورد نياز براي نظافت منزل ارتباط مستقيم با قيمت نظافت منزل و دستمزد نظافتچي دارد. شرکت هايي که در خدمت از ما فعاليت مي‌کنند تعرفه‌ نظافت منزل خود را بر اساس تعداد ساعات مشخص مي‌کنند.

 

آيا تعرفه نظافت منزل تهران بيش‌تر از ساير شهرهاست؟

تعرفه نظافت منزل تهران در خدمت از ما تفاوتي با تعرفه نظافت منزل کرج، اصفهان، مشهد يا شيراز ندارد. نرخ مصوبي در اين زمينه وجود دارد که تعرفه نظافت منزل در تمامي شهرها يکسان است و به شهر وابستگي ندارد.

 به خاطر داشته باشيد نظافت منزل تهران در خدمت از ما يکي از خدمات پر درخواست است که توسط بهترين شرکت هاي نظافتي انجام مي‌شود. شما مي‌توانيد با مشاهده پروفايل نظافتچي منزل يا شرکت خدماتي و قيمت پيشنهادي آن‌ها، مناسب‌ترين نيروي نظافتي را انتخاب کنيد.

 

r18z_2.jpg

 

نظافت منزل تهران

اگر بخواهيد مثلا نظافت منزل تهران را درخواست کنيد، بايد يک شرکت نظافتي نزديک به خود را پيدا کنيد. تا به اما اگر در نزديکي خود جايي براي نظافت پيدا نکرديد، چه راه جايگزني داريد؟

شما در وب سايت و اپليکيشن خدمت از ما مي‌توانيد خدمات نظافت منزل تهران را از بهترين شرکت هاي خدماتي نظافتي در تهران درخواست کنيد. فرقي نمي‌کند در کجاي تهران باشيد، بعد از ثبت درخواست شما نيروي نظافتچي منزل به منطقه شما مي‌آيد.

 

هزينه اياب و ذهاب نظافتچي منزل

در صورتي که کار نظافت منزل بعد از ساعت 8 شب به پايان برسد، هزينه برگشت نظافتچي بر عهده مشتري است. در غير اين صورت لازم نيست هزينه‌اي بابت رفت و آمد نيرو بپردازيد. در واقع تعرفه نظافت منزل شامل هزينه رفت و آمد نمي‌شود.

 

ديوارشويي و تعرفه آن

اگر ديوارشويي را هنگام درخواست نظافت منزل ضروري مي‌دانيد، حتما قيد کنيد. ديوارشويي را بهتر است نظافتچي مرد انجام دهد. در اين صورت هزينه ديوارشويي در تعرفه نظافت منزل محاسبه مي‌شود و مبلغي بيشتري بايد پرداخت شود.

 

پايان:

تا به اي جا، به مواردي که بر تعرفه نظافت منزل اثر مي‌گذارد پرداختيم. اکنون اگر مي‌خواهيد خدمت نظافت منزل تهران، کرج، شيراز و ديگر شهرها را درخواست کنيد، به وب سايت يا اپليکيشن خدمت از ما مراجعه کنيد.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ایاب,و,ذهاب,نظافتچی,منزل, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 10:26

در سال­هاي اخير نحوه استفاده از انواع خدمات نظافت دچار تغيير زيادي شده است. امروزه بيشتر افراد درصورت نياز به نظافت و انواع خدمات آن، به تلفن­هاي همراه خود رجوع مي­کنند. آنها با جستجو در اينترنت، شرکتهاي خدماتي نظافتي که خدمات مورد نظرشان را ارائه مي­دهند، پيدا مي­کنند. البته گزينه هوشمندانه­تري نيز براي پيدا کردن شرکتهاي خدماتي نظافتي مناسب نيز وجود دارد. حتي افرادي که جستجوهاي پراکنده­اي در اينترنت در حوزه نظافت داشته­اند، مطمئنا با "خدمت از ما" آشنا هستند.

 "خدمت از ما" به­عنوان يکي از شرکت­هاي پيشرو ارائه دهنده خدمات آنلاين، به کمک اپليکيشن خود، نه تنها فرآيند يافتن شرکتهاي خدماتي نظافتي را آسان­تر مي­کند، بلکه علاوه بر حوزه نظافت، ساير حوزه­ها را نيز پوشش مي­دهد. در ادامه زواياي مختلف و نکات مثبت استفاده از اپليکيشن "خدمت از ما" را براي ارتباط با شرکتهاي خدماتي نظافتي و استفاده از خدمات آن‌ها بررسي مي­کنيم.

 

7rvg_2.jpg

 

انتخاب کنيد: نظافتچي خانم مي‌خواهيد يا آقا؟

شما بسته به شرايط خود مي¬توانيد مشخص کنيد که شرکت انتخاب شده براي نظافت محل موردنظرتان، نظافتچي آقا يا خانم اعزام کنند. مسئولان شرکتهاي خدماتي نظافتي معتقدند در روزهاي عادي سال، بيشتر افراد ترجيح مي‌دهند براي نظافت منزل از نيروهاي خدماتي خانم استفاده کنند. قيمت نظافت توسط خانم به دليل تقاضاي بالاتر نيز بيشتر است. البته در پايان تابستان يا نزديک سال نو، درخواست براي نظافتچي مرد افزايش مي‌يابد. کارگران خانم براي نظافت منزل طرفدار بيش‌تري دارند، و کارگران آقا، براي نظافت مشاعات و پارکينگ.

 

مطمئن­ترين شرکتهاي خدماتي نظافتي

يکي از مهم‌ترين نکته­ها در زمان انتخاب شرکتهاي خدماتي نظافتي، انتخاب شرکتي معتبر و داراي مجوز کسب است. بدون شک متخصصان فعال در اين شرکتها، قابل اعتمادتر هستند و شما با خيالي راحت­تر مي­توانيد از خدمات آنها در حوزه نظافت استفاده کنيد.

تفاوتي ندارد به دنبال انتخاب شرکتهاي خدماتي نظافتي در تهران هستيد يا به دنبال انتخاب يک شرکت خدماتي نظافتي کرج. اپليکشن "خدمت از ما" شما را قادر مي­کند تا مجوزهاي شرکتهاي خدماتي نظافتي و پروفايل آن‌ها را مشاهده کنيد. علاوه بر اينها، شما مي­توانيد تجربه­ها و امتيازات مشتري­هاي قبلي شرکتهاي خدماتي نظافتي مذکور را ببينيد تا انتخاب بهتري دشته باشيد.

 

برآورد رايگان هزينه

يکي از مزايايي که "خدمت از ما" نسبت به ساير ارائه دهندگان خدمات آنلاين دارد، اين است که مي‌توانيد قيمت خدمات مختلفي را از جمله قيمت نظافت منزل، نظافت راه پله و نماشويي را مستقيما از شرکتهاي خدماتي نظافتي بگيريد و در آخر متخصص مناسب را انتخاب کنيد. تمام اين موارد به شما کمک مي­کند تا روي تمام مراحل نظافت، از اعزام نظافتچي تا ميزان هزينه، تسلط داشته باشيد و درخواست­تان بدون هرگونه دست­اندازي به­صورت کامل انجام شود.

 

سخن پاياني

اميدوارم در اين مطلب در مورد نحوه ارتباط با شرکتهاي خدماتي نظافتي به­وسيله "خدمت از ما" و استفاده از خدمات آنها مانند نظافت منزل، شرکت و... ديد بهتري به شما داده باشيم. همانطور که در ابتدا گفتيم "خدمت از ما" يکي از بسترهاي قابل اعتماد در حوزه خدمات آنلاين است. درخواست خدمات مختلف در حوزه نظافت، ساختمان، تاسيسات و... از طريق وب سايت و اپليکيشن "خدمت از ما" امکان­پذير است.

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : انتخاب,کنید,نظافتچی,خانم,می‌خواهید,یا,آقا؟, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 246 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 19:56

بررسي مزايا و معايب کار در تاکسي‌هاي اينترنتي

بررسي مزايا و معايب کار در تاکسي‌هاي اينترنتي

بازارکار در دهه‌هاي اخير کشور به وسيله‌ي متولدين دهه‌ي شصت و هفتاد قرق شده است. اين متولدين جمعيت زيادي را در کشور تشکيل مي‌دهند؛ که مي‌توان گفت با توجه به مسن شدن آنها، در هر بخشي براي برطرف کردن نيازهاي طبيعيشان مشکلات زيادي در کشور ايجاد شده است.

ايلنا؛ از ابتدا زماني که تحصيلات مدرسه‌اي متولدين اين دو دهه به پايان رسيد، براي ورود به دانشگاه با مشکلات زيادي مواجه بودند. بعد از اتمام دوران دانشگاه همه‌ي اين افراد جوياي کار بودند در حالي که زمان فارغ‌التحصيلي اين افراد مصادف بود با تحريم‌ها و به سبب آن افزايش نرخ بيکاري.

از همين رو امروز با توجه به شرايط کاري موجود در بازارکار و از طرفي جمعيت زياد جوياي کار به خصوص در مراکز استان‌ها و شهر‌هاي بزرگ، کار در تاکسي‎هاي اينترنتي بيش از پيش در ميان جوانان طرفدار پيدا کرده است.

حال آنکه با توجه به ترافيک موجود در کلان شهر‌ها و سختي کار بيش از حد براي رانندگان اين تاکسي‌ها و همچنين افزايش استهلاک خوردوي آنها به دليل استفاده‌ي مداوم از خودروها و به طبع کاهش ميزان درآمد اين رانندگان؛ کار در تاکسي‌هاي اينترنتي آيا صرفه‌ي اقتصادي دارد؟ آيا ميزان درآمد شما با ميزان زماني که به آن اختصاص مي‌دهيد، مطابقت دارد؟ پاسخ اين سوالات با شما. ما در اين مقاله به بررسي شرايط لازم براي کار در اين مراکز پرداخته‌ايم، با ما همراه باشيد.

بررسي نوع و قيمت خودرو

در شرايط کنوني و با توجه به افزايش چند برابري قيمت خودروها، چه داخلي و چه خارجي تنها گزينه‌اي که مي‌توان به وسيله‌ي آن به انجام چنين کاري فکر کرد خودرو پرايد است. قيمت پرايد در بازار امروز افزايش فزاينده‌اي داشته است.

در گذشته بسياري از خانواده‌ها با در‌آمد کم توانايي خريد اين خودرو را داشتند و شايد يکي از ماشين‌هايي بود که اصطلاحا افراد بسياري با آن راننده شده بودند. در حال حاضر پرايد به خودرويي تبديل شده است که کمتر کسي توانايي خريد آن يا حداقل توانايي خريد نو و صفر آن را داشته باشد. خودرو پرايد مدل 90 با توجه به قيمت ارز، نسبتا سالم، قيمتي در حدود 28 ميليون تا 30 ميليون دارد.

پرايد مدل 92 با قيمتي در حدود 32 تا 34 ميليون تومان در حال خريد و فروش است و پرايد صفر مدل 98 قيمتي در حدود 45 ميليون تومان دارد. اين بدين معني است که اگر کسي که از دانشگاه تازه فارغ‌التحصيل شده است بايد در حدود 30 ميليون تومان سرمايه داشته باشد تا بتواند در يکي از تاکسي‌هاي اينترنتي مشغول به کار شود و شما بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که امکان اشتغال در تاکسي‌هاي اينترنتي در بسياري از شهر‌هاي کشور امکان پذير نيست.

استهلاک خودرو

با توجه به تغييرات قيمت دلار امروز هزينه تعمير و نگهداري خودروها بيش از پيش افزايش داشته است .هزينه تعميرات و نگهداري وسايل نقليه شامل هزينه خريد و تعويض روغن موتور و فيلتر‌ها است و همچنين موارد مصرفي خودرو شامل باتري خودرو و لاستيک‌ها مي‌شود.

بررسي باتري خودرو

 با توجه به تغييرات در بازار ارز هزينه واردات و توليد باتري در کشور به ازاي هر آمپر افزايش پيدا کرده است و به همين دليل قيمت باطري ماشين نيز طبعا افزايش پيدا مي‌کند. باتري خودرو يکي از حساس‌ترين و شايد يکي از مهمترين موارد مصرفي هر خودرويي است که به دو نوع FM  و LM تقسيم بندي مي‌شود. نوع LM که به عنوان باتري اسيدي شناخته مي‌شود و نوع FM که به باتري اتمي معروف است.

باتري هاي اتمي نسبت به باتري‌هاي اسيدي از ماندگاري بالاتري برخوردار بوده و احتياج به مراقبت آنچناني ندارد اما در برابر ديسچارج‌هاي عميق و زياد، بسياري از مواد خود را از دست داده و عملا کارايي آنها از بين مي‌رود.

اما باتري‌هاي اسيدي يا LM در آب و هواي گرم کارايي بهتري دارد و با اضافه کردن آب باتري مي‌توان از آن‌ها تا مدت‌ها استفاده کرد. باتري‌ها توان ايجاد جريان ابتدايي مناسب براي استارت خودروها را دارند. مدت زماني که طول مي‌کشد تا موتور روشن شود معمولا بين 3 ثانيه تا 13 ثانيه است و باتري تنها براي اين منظور ساخته شده‌اند.

بعد از آن با روشن شدن موتور و شارژ شدن دينام، برق خودرو از دينام تامين مي‌شود. مواردي که ممکن است از طول عمر باتري‌ها بکاهد دشارژ عميق باتري، گرما و وارد آمدن ضربه‌ است. ضربه ممکن است مواد تشکيل دهنده‌ي باتري را جا به جا کند، که اين موضوع سبب بروز اتصال کوتاه در باتري مي‌شود.

با توجه به اينکه باتري يکي از قطعات مهم در هر خودرويي محسوب مي‌شود، اما جاي نگراني چنداني نيست، زيرا با توجه به قيمت آن براي خودروي پرايد، هزينه‌اي که براي خريد باتري مي‌شود حداقل به مدت 2 سال جواب گوي نياز شما است و در طول 2 سال اين هزينه سرشکن خواهد شد.

باتري مورد نياز براي پرايد 50 آمپر تا 60 آمپر است، قيمت اين نوع باتري با توجه به شرکت سازنده‌ي آنها در بازار بين 250 هزارتومان تا 500 هزار تومان بوده و عمر مفيد باتري خودرو در حدود دو سال است.

بررسي لاستيک خودرو

شايد بتوان گفت لاستيک خودرو در کنار موتورآن يکي از ستون‌هاي تشکيل دهنده هر خودرويي محسوب مي‌شود. مواردي که در خريد لاستيک بايد به آن‌ها توجه کرد تاريخ توليد لاستيک، سايز لاستيک، ميزان تحمل بار آن و ميزان سرعت مجاز آن است.

همچنين برند و کشور سازنده‌ي لاستيک از ديگر نکاتي است که بايد به آن توجه شود. در ادامه به مواردي براي نگهداري و آشنايي با انواع لاستيک اشاره ميکنيم که ميتواند در کار در تاکسي هاي اينترنتي مفيد واقع شود.

1- تاريخ توليد لاستيک به صورت يک عدد 4 رقمي که شامل سال و ماه توليد آن است در کنار لاستيک خودرو نوشته شده مي‌شود.

2- سايز لاستيک بايد متناسب با نوع خودرو شما باشد. سايز لاستيک از 165 براي خودرو‌هاي داخلي مانند پرايد آغاز مي‌شود و تا 195 براي اکثر خودروهاي توليد داخل استفاده مي‌شود.

3- بار مجاز لاستيک ميزان حداکثر وزني است که لاستيک‌ها با توجه به فشار بادي که درون آنها است، مي‌توانند تحمل کنند. بار مجاز براي لاستيک‌هاي پرايد با فشار باد 76 معادل 400 کيلوگرم است.

4- سرعت مجاز هر لاستيک ميزان فشاري است که هر لاستيک مي‌تواند به مدت 10 دقيقه با حداکثر سرعت آن را تحمل کند. اين ميزان فشار با حروف الفباي انگليسي مشخص مي‌شود. براي خودروي پرايد اين حرف H است که اگر ميزان بار ماشين و باد لاستيک‌ها استاندارد باشد مي‌تواند تا حدود 320 کيلومتر در ساعت سرعت و فشار را تحمل کند.

قيمت لاستيک مناسب براي پرايد با توجه به شرکت سازنده‌ي آن بين 300 هزار تومان تا 950 هزارتومان متغيراست. عمر مفيد لاستيک چيزي در حدود 90 هزار کيلومتر است. با توجه به کارکرد ماشين بايد بين سال دوم تا سوم نسبت به تعويض لاستيک ماشين اقدام شود.

همچنين با گران شدن تقريبا همه‌ي لوازم و موارد مصرفي اتومبيل، قيمت لاستيک نيز از اين قاعده مستثني نبوده است. حال با توجه به اينکه اين هزينه در طول 2 تا 3 سال سرشکن خواهد شد پس جاي نگراني چنداني نخواهد بود.

مواردي که مورد بررسي قرار گرفت، گوشه اي از قطعات استهلاکي خودرو را هدف قرار داد، اما مواردي ديگر مانند ديسک و صفحه، تعويض روغن گيرباکس و جلوبندي ميتواند خود سبب بروز هزينه به شکل مقطعي شود، با توجه به شرايطي که در بالا به آنها پرداختيم؛ اين سوال مطرح است که آيا کار در تاکسي‌هاي اينترنتي به صرفه است يا خير؟

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : بررسی,مزایا,و,معایب,کار,در,تاکسی‌های,اینترنتی, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 251 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 21:35

لینک دوستان

خبرنامه